Франц Тіані пройшов довгий та важкий шлях від уніформіста до власника мережі супермаркетів у Флоріді та цирку Флориде. Та й яким міг бути цей шлях у єврейского хлопчика, який народився у Сербії. На щастя, йому вдалося залишитися живим під час війни та усе скінчилося гарно. Як я вже говорила, коли він був ще хлопчиком, маленький Франц працював уніформістом, допомогаючи фокуснікам із реквізітом, та сам одночасно не гаючи часу, підглядав да вивчав їх таємниці. Коли він підріс, став експеріментувати та показувати прості фокуси, а також вигадувати нові, до тіх пір, коли не досяг у цій справі майстерності. І ось тепер він - власник великого шостимачтового шапіто, який ви бачете на фотографії, на передньому плану якої стоїть мій батько, із багатьма павільонамі, де знаходяться кафе та VIP-зали, акуратними доріжками, огорожами, що окрашені в білий колір. У самому шатрі замість завичайної арени - сцена, кількості освітлювальних приладів якої позаздрить, напевно, навіть концертний зал "Росія" на яку можна піднятися по скляним сходам. Від внутрішніх приміщеннь, зокрема гримирувальних кімнат артистів, які живуть не на теріторії цирку, а в готелі, сцену відокремлює роскішна завіса, котру змінюють для кожного номера, а також багато талановито зроблені декорації. Взагалі, в цирку Тіані дуже багато уваги приділяється оформленню сцени Взяти хоча б масштабну "римську сцену", в якій декарації зображують трібуни Колізея, куди в розкішних костюмах підіймаються артисти: сам імператор із своєю дружиною та світою. А артисти, що залишилися на сцені розігрують перед псевдоімператором чудове дійство як це: боротьба раба та тигра, сцена битви на мечах, каучук та іллюзіонний трюк із стратою раба, котрого кладуть на меч. Коли сцена закінчується, артиста, який погодился зіграти роль раба, підіймають. Він встає, та в слід за ним встають усі. Після цього сцена декорації перевертається та з'являэться каскад. Сцена дійсно чудова. Ії треба бачити. Але побачити ії не можна, якщо, звичайно, Тіані не передумав та не увів ії у программу знову. Дуже багато танців. Іще так! В цирку сорок людей балету! Але все це так і залишилося б красивою мішурою, якщо б не чудова режисерська робота та не гра спочатку самого Тіані, а потім, і його послідовника: Ричарда Массоні, який є також і інспектором манежу. Найпростіший трюк стає цікавим глядачам, дякуючи тому, як його їм подали. Особливо добре ілюструють мої слова трюк із відрубанням жінці голови пілой, а потім переміщування цієї голови в інше місце, а також трюк з дитиною та качкою, в якому цікава сама качка, яка іноді поводиться цілком непередбаченно (ії кладуть у скриню, але вона вистрибує та Річард із хлопчиком починають ловити його по всій сцені. При чому кожного разу трапляється щось нове!). Та і цьому цирку працював мій батько. До речі, саме тут Кеша вперше почала самостійно виходити на сцену. Тато з'являється тільки для тоді, коли вона кличе його для того, щоб отримати обіцяну цукерку. Ну, що? Я Вас зацікавила? Тоді відправляйтеся до Мексіки. Там зараз повинен працювати цирк. А що до мого батька, то він пропрацював разом із Тіані у Чілі, Аргентині, Бразилії, Венесуелі, Пуерто-Ріко, Сальвадорі та Мексиці.

Author - Anastasia Kolodenko, 2007

Используются технологии uCoz